Tuesday, June 30, 2009

哀悼。回忆。我和你







我和你... 认识的时间不久.. 但是我喜欢有你在身边的感觉.. 总是不知不觉地有种莫名的快乐..
或许,人对生命是有预感的.. 希望在有限的时间内,尽所能的满足爱自己的人,不要留下遗憾...
很可惜,在面对着事实,人可以变得很脆弱,很无助,很力不从心..
只好让这一切随风而去,把一切最美好的,都留在回忆了... 因为回忆是给自己最好的礼物..
我不能说我曾经很爱你,因为我相信我给你的爱是永无止境的.. 也许,现在要用不一样的方式去爱你了...
你改变了我的世界,我的想法... 谢谢你,让我长大,让我成熟...
有人说:"爱是一种习惯,一种态度"... 谢谢你,很大方的爱着我...
这一晚的泪,是我们的结束,是我们另一个开始...
无论你在哪里,我都深深的祝福你.. 活得平安健康快乐..
最后,我也只能为你哀悼,想告诉你,在我心中有着这么一个你... 我爱过的你...
You are not alone
I am here with you
Though you're far away
I am here to stay
You are not alone
I am here with you
Though we're far apart
You're always in my heart

*Ben, the two of us need look no more
We both found what we were looking for
With a friend to call my own I'll never be alone
And you, my friend, will see
You've got a friend in me*

1 comment:

Anonymous said...

I loved as much as you will [url=http://www.longchampsacpliage-fr.com/sac-pliage-longchamp-pliage-c-7.html]Sac Pliage Longchamp Pliage[/url] obtain carried out proper here. The sketch is tasteful, your authored material stylish. Sac Longchamp Petite maroquinerie [url=http://www.longchampsacpliage-fr.com/sac-hobo-pliage-longchamp-c-2.html]Sac Hobo Pliage Longchamp[/url] , nonetheless, you command get bought an edginess over that you want be handing over the following. ill certainly come more previously once more as precisely the same just about a lot frequently within case you defend this increase.